Musica

dilluns, 23 de març del 2015

Exercicis Audacity

Per practicar l'audacity hem fet quatre exercicis diferents, dels quals ara els explicare:

Exercici 3: En aquest exercici havia de crear 3 sons amb l'eina genera i soroll on hi havien 3 sons diferents dels quals havia de modificar-los al gust.


Audio: Descargar Podcast

Exercici 5: En el següent exercici vaig haver de crear l'escala musical amb diferents volums i variacions per crear-la correctament.


 Audio: Descargar Podcas
  
Exercici 6: L'últim exercici va ser editar pistes de so i aplicar-hi diferents efectes com la de baixa el volum on tu li digis, etc. Vaig editar tres músiques perquè quedessin ben posades i quan vaig acabar vaig afergir-hi la meva veu fent una nova pista.





Audio: Descargar Podcast 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada