Musica

dilluns, 15 de desembre del 2014

Fotomuntatge

El fotomuntatge que he preparat jo consisteix en una foto meva en la qual estic muntant sobre de l'elefant i un paisatge de Tailàndia, també esta decorada amb coses nadalenques (regals, arbre de nadal...)i per últim amb un marc fet per mi.

Primer de tot vaig buscar un lloc que m'agrades i vaig triar un paisatge de Tailàndia per fer-la servir com a fons del meu fotomuntatge, a continuació vaig triar una foto meva, com que en el paisatge hi havien elefants, vaig pensar de agafar una foto de mi muntant a cavall per desprès retallar-la i posar-me com si estigues a sobre de l'elefant.

En segon lloc vaig començar a buscar decoracions de nadal per poder-les posar en el fotomuntatge. Vaig buscar un arbre de nadal amb la qual vaig obrir la imatge en format GIMP, on primer de tot vaig anar seleccionant tot l'arbre, la vaig transformar a camí, la vaig retallar i la vaig enganxar en el fotomuntatge i així també ho vaig fer amb els regals i la neu.

En tercer lloc vaig fer el marc amb l'Inkscape on vaig fer




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada